Onze dames hebben de start van de indoorcompetitie uitermate sterk ingeleid met een duidelijke, dubbele overwinning dit weekend tegen Watducks (8-2) en Dragons (10-3).
De ploeg werd samengesteld uit : Laure De Naeyer, Carole De Schrijver, Alix Gerniers, Marie Goethals de Mude, Stephanie Vanden Borre, Charlotte Vander Gracht en ex-speelster, Sophie Voet met als coach Justin Dubois (heren 1).
Dankzij deze overwinnning staan onze dames aan de leiding van het algemeen klassement.
De volledige fotoreportage van beide matchen kan u zien via deze link op de Facebookpagina van onze club :https://www.facebook.com/gantoisehockey2020/timeline
Proficiat Dames ! Een positief begin !