Onze damesploeg had haar plaats in de play-offs al een tijdje veilig gesteld. Voor de heren bleef het spannend tot op de laatste speeldag, waar op het veld van KHC Dragons een cruciaal punt werd behaald.
Nu begint alles opnieuw: beide ploegen schakelen volop over naar play-offmodus. Een aanpak die de voorbije zeven jaar resulteerde in maar liefst zeven landstitels.
Daarom roepen we iedereen op om, zowel thuis als op verplaatsing, massaal achter onze beide teams te staan en samen met de G-Force onze teams naar nieuwe successen te schreeuwen!

